Opiekun merytoryczny i pomysłodawca studiów podyplomowych IT Business Management oraz Talent Management in Tech Companies na Wydziale Humanistycznym AGH. Partner i współzałożyciel Freenovation.org. Ekspert w zakresie diagnozy i wdrażania kultury innowacji, przywództwa, talent development i budowania strategii HR. Dyrektor Programowy FRONT EDGE Innovation & Leadership Summit.
Zrealizowała projekty konsultingowe dla firm o globalnym i lokalnym zasięgu, takich jak: Microsoft, UBS, Google, ABB, Codewise, Epam Systems, Air Liquid, Thomson Reuters, IBM, Gremi Media (Rzeczpospolita). Propagatorka zwinnych metodyk zarządzania projektami, idei Management 3.0 oraz samo-zarządzalnych zespołów w ramach organizacji horyzontalnych.
dr Tomasz Piróg
Kierownik Akademicki TMITC AGH
Kierownik Akademicki TMITC AGH
Aleksandra Favero
Brainly | Senior Director of People & Culture
Studiowała stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz psychologię na SWPS. Od 2008 roku jest związana z obszarem HR. Zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach Valeo i FMC Technologies w różnych obszarach: rekrutacji, on-boardingu, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz wspierania procesów biznesowych. W 2014 dzięki Brainly odkryła świat start-upów i firm IT. Aktualnie jest odpowiedzialna za obszary People & Culture oraz Facilties w polskiej spółce Brainly. Przez wiele lat instruktorka harcerska w stopniu harcmistrzyni – pełniła w ZHP funkcje na poziomie lokalnym, regionalnym oraz krajowym.
Marcin Zabrzański
Aptiv | Global HR Business Partner
Doświadczenie zdobywał w szeregu średniej i dużej wielkości firmach prywatnych, organizacjach charytatywnych i instytucjach edukacyjnych w Polsce, Wielkiej Brytanii, Malezji i Turcji.
Obecnie zarządza działem HR dla departamentu Software Development w firmie Aptiv, skupiającego inżynierów oprogramowania w 10 krajach. Wcześniej pracował w firmie Motorola Solutions, gdzie miał okazję zarządzać funkcją HR dla działów Łańcucha Dostaw, Finansów i Zakupów w regionach EMEA & APAC, oraz spędzić rok w Malezji pełniąc rolę tymczasowego HR Managera.
Doświadczony trener z międzynarodową praktyką zdobytą na szkoleniach prowadzonych w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Malezji, Tajlandii.
Marcin jest absolwentem Uniwersytetu Edynburskiego, gdzie zdobył tytuł Master of Science na kierunku Zarządzanie Szkoleniami i Rozwojem. Wcześniej zdobył tytuł licencjata na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, odbywając w międzyczasie stypendium i staż na Bliskowschodnim Uniwersytecie Technicznym w Ankarze.
Zainteresowania zawodowe obejmują obszar HR, z całą jego rozciągłością - szczególną uwagę natomiast poświęca zagadnieniom związanym z rozwojem pracowników.
Monika Gorzelak
SmartBear | People and Culture Manager
SmartBear | People and Culture Manager
Katarzyna Ćwik
Talent Development Manager | Brainly
Katarzyna jest zawodowo związana z obszarem HR od 10 lat, głównie w firmach z branży IT. Doświadczenie zawodowe budowała zaczynając od roli rekrutera, poprzez lata w roli HR Business Partnera i HR Managera, a od 2020 roku w dziale Talent & Organizational Development w Brainly. Jako Talent Development Manager odpowiada za budowanie kompleksowych programów rozwojowych dla pracowników, liderów i top talentów w oparciu o nowoczesne technologie i formaty learningowe.
Wierzy, że świadoma inwestycja w kluczowe, praktyczne umiejętności, pełni istotną rolę nie tylko w podnoszeniu zaangażowania i motywacji pracowników, ale i w osiąganiu strategicznych celów biznesowych. Stale na tropie organizacyjnego learning experience jutra.
Magdalena Kopyściańska
PGS Software S.A. | HR Business Partner
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu w Strasburgu. Od prawie 13 lat związana z obszarem rozwoju pracowników. Doświadczenie zdobywała zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i mniejszych firmach o kulturze start-up'u. Od 6 lat związana z sektorem IT. Doświadczony trener, coach, assessor Assessment i Development Center. Entuzjastka rozwoju opartego na mocnych stronach. Od wielu lat z powodzeniem wdraża i rozwija liderów oraz menedżerów.
Anna Stach
Sabre Corporation | Director HR Partner
Zaufany lider zespołu People Team z doświadczeniem w partnerstwo z liderami biznesu w czasach wzrostu, reorganizacja i realizacja napiętych celów.
Anna pasjonuje się ludźmi, komunikacją i przywództwem. Wykorzystuje nadane okazje do pokonywania wyzwań i rozwiązywać problemy, optymalizując wydajność członków zespołu.
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Swoją wiedzę poszerzała na University of Victoria w Kanadzie na wydziale Biznesu podczas programu wymiany. Skończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Coach i Trener studia podyplomowe w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Anna jest również certyfikowany facylitator.
Anna angażuje się w pracę wolontariacką, latem 2018 brała udział w misji Kasisi Africa.
dr Piotr Prokopowicz
UJ, University of Maryland, Innovation Culture & Leadership Expert
Psycholog i socjolog organizacji, trener, doradca i mówca. Praktyk biznesu, autor i redaktor dziesiątek opracowań, książek i artykułów na temat zarządzania, doświadczenie praktyczne i akademickie zdobywał po obydwu stronach Atlantyku – w Nowym Jorku, Kopenhadze, Halifax i Krakowie. Realizował projekty doradcze i szkoleniowe dla ponad setki firm, organizacji pozarządowych i publicznych. Autor książki „Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach, czyli 33 zasady skutecznego naboru pracowników", pierwszego i jedynego w Polsce opracowania na temat zastosowania wyników badań naukowych w praktyce rozwoju procesów personalnych. Członek Center for Evidence-Based Management, European Association of Work and Organizational Psychology oraz Society for Industrial and Organizational Psychology.
Aleksandra Grzybowska
Ocado | People Partnering Manager
Marta Pawlak-Dobrzańska
Great Digital | CEO
Marta Pawlak-Dobrzańska to założyciel Great Digital, Strateg i Analityk HR. Przez ponad 11-lat pracowała w największym serwisie rekrutacyjnym w Polsce (Pracuj.pl), gdzie prowadziła zespoły analityczno-badawcze, a także odpowiadała za rozwój produktów z obszaru big data.
Przeprowadziła kilkadziesiąt projektów badawczo-analitycznych dotyczących uczestników procesów HR-owych: rekruterów, kandydatów, a także pracowników. Odpowiada m.in. za analizy procesów rekrutacyjnych pracodawców, badania kandydatów aplikujących do firmy oraz zwiększanie efektywności procesów HR. Entuzjastka trendów HR Tech, zafascynowana możliwościami, jakie otwierają się w HR dzięki danym z social media. Zwolenniczka zwinnych metodyk prowadzenia projektów.
Patrycja Szostakowska
HRoine Consultancy | Organizational Culture, People, Strategy and Leadership Advisor
HRoine Consultancy | HR & Culture Expert
Katarzyna Reinfuss
Motorola Solutions | HR Director
Motorola Solutions | HR Director
Anna Tyrańska
Hitachi Vantara | Global TA Technology & Operations Manager
Hitachi Vantara | Global TA Technology & Operations Manager
Remigiusz Dudek
Luxoft Poland | Principal Software Quality Engineer
Pracujący w branży informatycznej od 2005 roku rozpoczął karierę w firmie IBM jako programista. Po roku zmienił profil z programistycznego na związany z jakością. Zaczynając jako tester a następnie lider testów, po dwóch latach pełnił rolę Specjalisty ds. jakości na poziomie laboratorium oprogramowania w Krakowie. Wtedy też rozpoczął swoją karierę jako szkoleniowiec. Początkowo prowadził szkolenia z zakresu "Ortogonalnej klasyfikacji defektów" oraz analiz jakości procesu, które wynikają z tej klasyfikacji. Jego praca została zwieńczona wystąpieniem na konferencji TestWarez w 2009 roku o tytule "Agile and ODC a match made in heaven". Po roku pracy jako Specjalista ds. jakości objął pozycję Kierownika projektu (50 – 60 osób), którą piastował przez 1,5 roku. Pomimo, że praca w roli kierownika projektu nie wpasowała się w jego preferencje zawodowe, dała mu możliwość spojrzenia na proces wytwórczy oprogramowania z zupełnie innej perspektywy. W kolejnym roku (2011) rozpoczął pracę w firmie Luxoft dla klienta w sektorze bankowym, został włączony w proces wewnętrznej certyfikacji jako Trener o podwójnej specjalizacji: Zwinne metodyki rozwoju oprogramowania oraz jakość oprogramowania. Od momentu uzyskania certyfikatu trenera równolegle z pracą zawodową w dojrzałym, „zwinnym", samoorganizującym sie środowisku (50+ osób w projekcie) prowadzi również działalność szkoleniową. Od roku 2013 pracuje jako szkoleniowiec w firmie szkoleniowej Code Sprinters, gdzie odpowiada za przeprowadzanie i tworzenie szkoleń z zakresu zapewniania jakości w „zwinnym" środowisku wytwarzania oprogramowania.
Andrzej Domagała
Traintrend | Owner, Consultant, Trainer
Certyfikowany trener biznesu, Action Learning trener, Design thinking moderator, wykładowca WH AGH na studiach podyplomowych IT Business Management i Talent Management in Tech Companies. Pasjonuje go doskonalenie komunikacji w Zarządzaniu, Zmianie, w wymiarze indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Swoje doświadczenia zdobywał w branży farmaceutycznej, marketingu bezpośredniego i instytucjach finansowych. Pełnił tam m.in. role Business Unit Managera. Przeprowadził ponad 1000 dni szkoleniowych off-line i więcej niż 1000 godzin treningów on-line. Autor strategii zarządzania wiekiem przygotowanej dla jednego z większych banków w Polsce, strategii CSR dla firm z braży telco i konstrukcyjnej. Realizował i koordynował projekty wykorzystujące koncepcje zarządzania kompetencjami, talentami. Wdrażał w firmach systemy zarządzania przez rezultaty, systemy ocen okresowych. Tworzył i realizował dedykowane programy rozwojowe dla menedżerów wykorzystując różnorodne metody współpracy (warsztaty, shadowing, coaching). Współwłaściciel, konsultant i trener w Traintrend.
Piotr Sarecki
Trisar | Manager Programów i Projektów
Założyciel i CEO Solvbot, startupu zajmującego się produkcją oprogramowania przeznaczonego na rynek restrukturyzacyjny. Jego produkt Infino to zwycięzca konkursu Aplikacje Jutra organizowanego przez Polski Fundusz Rozwoju, a Solvbot to najszybciej rozwijająca się aplikacja w sektorze. Twórca autorskiej metody wdrażania zmian Change Formula®. Przez 13 lat budował struktury i zarządzał oddziałami zagranicznych firm w Polsce (HSBC, Sabre, Hewitt, Aon) oraz doradzał klientom w projektach z zakresu zmiany organizacyjnej, restrukturyzacji i transformacji.
Właściciel firmy konsultingowej Trisar, wykładowca AGH i Trener Biznesowy, licencjonowany trener Management 3.0 i Kanban University, absolwent UJ (Zarządzanie) i Oxford Brookes University (Executive MBA). Uczestnik seminarium doktorskiego na AWSB.
Social scientist and researcher. Associate profesor at AGH University of Science and Technology. Co-founder of Between the Signs – a semiotic consultancy. Has 12 years of experience in social, market and UX research for clients such as: PZU, Tesco, VML, S4, Schulz, TNS Polska, Union Investment, Ministry of Infrastructure and Development, Krakow Technology Park. As a scientist has done extensive research on application of scientific knowledge in practice.
dr Tomasz Dąbrowski
Think Tank Diversity Hub | Founder / Vice President / Diversity & Inclusion Expert
dr Tomasz Dąbrowski jest współliderem Think Tanku Diversity Hub oraz European D&I Network. Współtworzy i koordynuje projekty badawcze i wdrożeniowe w obszarze Diversity & Inclusion dla kluczowych korporacji. Pracownik naukowy w Instytucie Kultury (Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ), gdzie prowadzi autorskie zajęcia z „Zarządzania różnorodnością”.
W ramach studiów podyplomowych Talent Management in Tech Companies WH AGH, Tomasz przygotował i poprowadzi autorski kurs "Diversity & Inclusion Management - zarządzanie różnorodnością".
Kalina Pasternak
Objectivity | People & Culture Director
Kalina to absolwentka Psychologii Społecznej na Uniwersytet SWPS. Wcześniej przez 6 lat pracowała w dziale rekrutacji do Hewlett Packard Enterprise Polska, gdzie 2 lata była liderem zespołu.
Menedżer z 20-letnim doświadczeniem zdobytym w Anglii, USA i Polsce. Zarządzał w takich firmach jak SKK S.A, EPAM System, IBM, SolarWinds. Były reprezentant kadry narodowej we futbolu amerykańskim.
Człowiek zorientowany na zespołowe osiągnie celów. Kapitan drużyny University of Hertfordshire Hurricanes z którą zdobył dwukrotnie mistrzostwo Anglii. Kapitan młodzieżowych mistrzów Wielkiej Brytanii. Trener drużyn Averett University oraz Wesley College w USA.
Trener drużyny Kraków Kings, z którą zdobył mistrzostwo Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego.
dr Marek Benio
GAP - UEK | Prawnik, dr Nauk Ekonomicznych
Prawnik, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, doktor nauk ekonomicznych, od początku pracy zawodowej związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. Zainteresowania naukowe obejmują ubezpieczenia społeczne, prawo pracy, politykę zatrudnienia, dialog społeczny, zarządzanie publiczne. Specjalizuje się w badaniach porównawczych systemów emerytalnych, a na gruncie prawa europejskiego – w delegowaniu pracowników w ramach swobody świadczenia usług oraz w koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Honorowy członek Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Ubezpieczenia Społecznego, fundator Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej, współzałożyciel i wiceprezes Stowarzyszenia Inicjatywa Mobilności Pracy. Propagator debat oksfordzkich, organizator wielu konferencji krajowych i międzynarodowych.
Adrian Gamoń
adriangamon.com | Strateg marki i ekspert ds. social media
adriangamon.com | Strateg marki i ekspert ds. social media
Tomasz Drabik
EMEA | Senior Technical Talent Sourcer
Splunk | Senior Technical Talent Sourcer, EMEA
dr hab. Jacek Gądecki
Socjolog i Antropolog | WH AGH
Jacek jest Socjologiem i Antropologiem, pracownikiem naukowym Wydział Humanistyczny AGH. Zajmuje się socjologią i antropologią miasta oraz życia codziennego. Obecnie jego zainteresowania badawcze koncentrują się na życiu telepracowników i ich rodzin. Realizuje grant badawczy NCN (SONATA), „A więc siedzisz w domu? Etnograficzne studium odpłatnej pracy domowej wykonywanej na zasadach telepracy". Trener szkoły organizacji pozarządowych (STOP).
Adrian Juchimiuk
MJCC | Employer Branding Director & Co-founder
Adrian Juchimiuk ma 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek pracodawców. Jest współzałożycielem i partnerem w agencji MJCC. Na co dzień tworzy strategie i zarządza projektami z obszaru employer branding oraz pozyskiwania talentów realizowanymi na potrzeby klientów z różnych sektorów: od handlu po technologie. Wśród klientów z branży technologicznej, z którymi pracował, są m.in. Novomatic, Samsung, Spartez czy Symfonia. Ma na koncie wiele nagród za projekty EB, w tym Złote Spinacze, EB Management Awards, ABSL Diamonds, złote Effie czy Sabre.
Anna Mikulska
MJCC | Employer Branding Director & Co-founder
Anna Mikulska zajmuje się employer bradingiem od 20 lat. Jest współzałożycielką i partnerką w agencji MJCC. Specjalizuje się w budowaniu strategii i zarządza projektami EB, także w takich obszarach jak różnorodność czy budowanie kultury organizacyjnej. Pracowała z klientami z różnych branż, w tym technologicznej, m.in. Capgemini, Ericsson czy Spartez. Wraz z klientami zdobywała takie nagrody jak Stevie for Great Employers, Złote Spinacze, złote Effie, Power of Content Marketing Awards czy Sabre.
Doświadczony praktyk i pasjonat w obszarze innowacji i przedsiębiorczości. Od ponad 8 lat związany z tematyką ekosystemu startupowego/venture oraz regionalnych systemów innowacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowisku koordynatora Inkubatora Technologicznego Krakowskiego Parku Technologicznego (lata 2009-2013) oraz menedżera operacyjnego/programowego w Centrum Innowacyjności hub:raum Kraków dla Europy środkowo-wschodniej (inkubator grupy Deutsche Telekom).
Zainteresowania badawcze i zawodowe obejmują:
tworzenie programów akceleracyjnych i rozwojowych na rzecz budowania współpracy pomiędzy korporacjami a startupami,
transfer i komercjalizacja technologii na płaszczyźnie uczelnia-biznes oraz biznes-biznes,
przedsiębiorczość korporacyjną (fundusze seed/venture capital oraz inkubatory w strukturach korporacji międzynarodowych),
wdrażanie projektów zgodnie z metodykami zwinnymi oraz kreatywnymi: Lean Startup oraz Design Thinking.
Paweł Mihułka
Totalizator Sportowy Sp. z o.o. | Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Absolwent Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki AGH. Obecnie zaangażowany w analizę biznesową, kierowanie projektami oraz wprowadzanie metodologii Lean do dużych organizacji.
Emilia Wasiuk
Absolwentka Zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Specjalizuje się w obszarach takich jak: motywacja, komunikacja interpersonalna, negocjacje, przywództwo, budowanie angażującej kultury organizacyjnej oraz rozwój osobisty i zawodowy. Jest certyfikowanym praktykiem w zakresie analizy indywidualnego stylu działania w sytuacjach zawodowych, oraz w badaniu inteligencji emocjonalnej.
Pasjonuje ją człowiek – jego potencjał, możliwości rozwoju i motywy działania, oraz nowoczesne technologie wpływające na jakość naszego życia.
Prywatnie jest pasjonatką podróży, salsy, muzyki filmowej, literatury i kina science-fiction, kultury i sztuki starożytności oraz strategicznych gier planszowych. Od najmłodszych lat ceni sport i aktywny wypoczynek na łonie natury.”
Marek Błaszk
Institute for Quality Leadership | Head of Global Staff & Experiential Learning Europe
dr Margaret Amaka Ohia-Nowak
Trenerka kompetencji międzykulturowej
Trenerka kompetencji międzykulturowej
Magdalena Firlit
Scrum.org | Professional Scrum Trainer
Zwinnością, zwinnymi organizacjami , transformacjami oraz produktami zajmuję się od kilkunastu lat. W tym czasie współpracowałam z kilkudziesięcioma organizacjami z różnych krajów i branż, z czego ostatnie kilka lat jako konsultant i trener. Pomagam organizacjom przejść z myślenia projektowego na produktowe, łącznie ze zmianami struktur organizacyjnych. Na szkoleniach m.in. uczę Product Ownerów i Product Managerów. Swoje marki traktuję jako produkty, które rozwijam.
Jestem entuzjastą i praktykiem przeprowadzania krótkich eksperymentów w produktach, żeby lepiej poznać użytkownika, używalność, użyteczność, potrzeby, bądź wygenerować te potrzeby i być ciągle na bieżąco z rynkiem.
Zajmuję się również wdrażaniem podejścia Evidence-Based Management, ktore jest szczególnie istotne z produktowego punktu widzenia.
Występuję na konferencjach, meetupach oraz różnych innych wydarzeniach. Bywam również gościnnym wykładowcą i uczę również Agile Leadershipu. Więcej informacji o mnie oraz wiele artykułów na blogu można przeczytać tutaj.
Piotr Uryga
Piotr Uryga jest Liderem Inżynierii Oprogramowania z 20-letnim doświadczeniem w branży. Mając 15 lat doświadczenia w kierowaniu i zarządzaniu zespołami programistycznymi, nieustannie fascynuje go to, jak z każdym nowym zadaniem i zespołem możemy nauczyć się czegoś nowego.
Jego pasją jest budowanie wysoce efektywnych i samodzielnych zespołów tworzących świetne oprogramowanie. Najbardziej zabawną częścią jego pracy jest obserwowanie, jak zespoły przechodzą do takiego stanu.
Obecnie prowadzi biuro R&D Qualtrics w Krakowie, które założył jako pierwszy pracownik cztery lata temu. Obecnie mam 150 osób, a wygląda na to, że dopiero zaczynają.
Przed Qualtrics pracował w wielu firmach programistycznych i na różnych stanowiskach, od inżyniera oprogramowania po dyrektora technicznego.
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie z tytułem magistra informatyki