Opiekun merytoryczny i pomysłodawca studiów podyplomowych IT Business Management oraz Talent Management in Tech Companies na Wydziale Humanistycznym AGH. Partner i współzałożyciel Freenovation.org. Ekspert w zakresie diagnozy i wdrażania kultury innowacji, przywództwa, talent development i budowania strategii HR. Dyrektor Programowy FRONT EDGE Innovation & Leadership Summit.
Zrealizowała projekty konsultingowe dla firm o globalnym i lokalnym zasięgu, takich jak: Microsoft, UBS, Google, ABB, Codewise, Epam Systems, Air Liquid, Thomson Reuters, IBM, Gremi Media (Rzeczpospolita). Propagatorka zwinnych metodyk zarządzania projektami, idei Management 3.0 oraz samo-zarządzalnych zespołów w ramach organizacji horyzontalnych.
dr Tomasz Piróg
Kierownik Akademicki TMITC AGH
Kierownik Akademicki TMITC AGH
Aleksandra Favero
Brainly | Senior Director of People & Culture
Studiowała stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz psychologię na SWPS. Od 2008 roku jest związana z obszarem HR. Zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach Valeo i FMC Technologies w różnych obszarach: rekrutacji, on-boardingu, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz wspierania procesów biznesowych. W 2014 dzięki Brainly odkryła świat start-upów i firm IT. Aktualnie jest odpowiedzialna za obszary People & Culture oraz Facilties w polskiej spółce Brainly. Przez wiele lat instruktorka harcerska w stopniu harcmistrzyni – pełniła w ZHP funkcje na poziomie lokalnym, regionalnym oraz krajowym.
Marcin Zabrzański
Aptiv | Global HR Business Partner
Doświadczenie zdobywał w szeregu średniej i dużej wielkości firmach prywatnych, organizacjach charytatywnych i instytucjach edukacyjnych w Polsce, Wielkiej Brytanii, Malezji i Turcji.
Obecnie zarządza działem HR dla departamentu Software Development w firmie Aptiv, skupiającego inżynierów oprogramowania w 10 krajach. Wcześniej pracował w firmie Motorola Solutions, gdzie miał okazję zarządzać funkcją HR dla działów Łańcucha Dostaw, Finansów i Zakupów w regionach EMEA & APAC, oraz spędzić rok w Malezji pełniąc rolę tymczasowego HR Managera.
Doświadczony trener z międzynarodową praktyką zdobytą na szkoleniach prowadzonych w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Malezji, Tajlandii.
Marcin jest absolwentem Uniwersytetu Edynburskiego, gdzie zdobył tytuł Master of Science na kierunku Zarządzanie Szkoleniami i Rozwojem. Wcześniej zdobył tytuł licencjata na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, odbywając w międzyczasie stypendium i staż na Bliskowschodnim Uniwersytecie Technicznym w Ankarze.
Zainteresowania zawodowe obejmują obszar HR, z całą jego rozciągłością - szczególną uwagę natomiast poświęca zagadnieniom związanym z rozwojem pracowników.
Monika Gorzelak
SmartBear | People and Culture Manager
SmartBear | People and Culture Manager
Katarzyna Ćwik
Talent Development Manager | Brainly
Katarzyna jest zawodowo związana z obszarem HR od 10 lat, głównie w firmach z branży IT. Doświadczenie zawodowe budowała zaczynając od roli rekrutera, poprzez lata w roli HR Business Partnera i HR Managera, a od 2020 roku w dziale Talent & Organizational Development w Brainly. Jako Talent Development Manager odpowiada za budowanie kompleksowych programów rozwojowych dla pracowników, liderów i top talentów w oparciu o nowoczesne technologie i formaty learningowe.
Wierzy, że świadoma inwestycja w kluczowe, praktyczne umiejętności, pełni istotną rolę nie tylko w podnoszeniu zaangażowania i motywacji pracowników, ale i w osiąganiu strategicznych celów biznesowych. Stale na tropie organizacyjnego learning experience jutra.
Magdalena Kopyściańska
PGS Software S.A. | HR Business Partner
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu w Strasburgu. Od prawie 13 lat związana z obszarem rozwoju pracowników. Doświadczenie zdobywała zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i mniejszych firmach o kulturze start-up'u. Od 6 lat związana z sektorem IT. Doświadczony trener, coach, assessor Assessment i Development Center. Entuzjastka rozwoju opartego na mocnych stronach. Od wielu lat z powodzeniem wdraża i rozwija liderów oraz menedżerów.
Anna Stach
Sabre Corporation | Director HR Partner
Zaufany lider zespołu People Team z doświadczeniem w partnerstwo z liderami biznesu w czasach wzrostu, reorganizacja i realizacja napiętych celów.
Anna pasjonuje się ludźmi, komunikacją i przywództwem. Wykorzystuje nadane okazje do pokonywania wyzwań i rozwiązywać problemy, optymalizując wydajność członków zespołu.
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Swoją wiedzę poszerzała na University of Victoria w Kanadzie na wydziale Biznesu podczas programu wymiany. Skończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Coach i Trener studia podyplomowe w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Anna jest również certyfikowany facylitator.
Anna angażuje się w pracę wolontariacką, latem 2018 brała udział w misji Kasisi Africa.
dr Piotr Prokopowicz
UJ, University of Maryland, Innovation Culture & Leadership Expert
Psycholog i socjolog organizacji, trener, doradca i mówca. Praktyk biznesu, autor i redaktor dziesiątek opracowań, książek i artykułów na temat zarządzania, doświadczenie praktyczne i akademickie zdobywał po obydwu stronach Atlantyku – w Nowym Jorku, Kopenhadze, Halifax i Krakowie. Realizował projekty doradcze i szkoleniowe dla ponad setki firm, organizacji pozarządowych i publicznych. Autor książki „Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach, czyli 33 zasady skutecznego naboru pracowników", pierwszego i jedynego w Polsce opracowania na temat zastosowania wyników badań naukowych w praktyce rozwoju procesów personalnych. Członek Center for Evidence-Based Management, European Association of Work and Organizational Psychology oraz Society for Industrial and Organizational Psychology.
Aleksandra Grzybowska
Ocado | People Partnering Manager
Marta Pawlak-Dobrzańska
Great Digital | CEO
Marta Pawlak-Dobrzańska to założyciel Great Digital, Strateg i Analityk HR. Przez ponad 11-lat pracowała w największym serwisie rekrutacyjnym w Polsce (Pracuj.pl), gdzie prowadziła zespoły analityczno-badawcze, a także odpowiadała za rozwój produktów z obszaru big data.
Przeprowadziła kilkadziesiąt projektów badawczo-analitycznych dotyczących uczestników procesów HR-owych: rekruterów, kandydatów, a także pracowników. Odpowiada m.in. za analizy procesów rekrutacyjnych pracodawców, badania kandydatów aplikujących do firmy oraz zwiększanie efektywności procesów HR. Entuzjastka trendów HR Tech, zafascynowana możliwościami, jakie otwierają się w HR dzięki danym z social media. Zwolenniczka zwinnych metodyk prowadzenia projektów.
Patrycja Szostakowska
HRoine Consultancy | Organizational Culture, People, Strategy and Leadership Advisor
HRoine Consultancy | HR & Culture Expert
Katarzyna Reinfuss
Motorola Solutions | HR Director
Motorola Solutions | HR Director
Anna Tyrańska
Hitachi Vantara | Global TA Technology & Operations Manager
Hitachi Vantara | Global TA Technology & Operations Manager
Remigiusz Dudek
Luxoft Poland | Principal Software Quality Engineer
Pracujący w branży informatycznej od 2005 roku rozpoczął karierę w firmie IBM jako programista. Po roku zmienił profil z programistycznego na związany z jakością. Zaczynając jako tester a następnie lider testów, po dwóch latach pełnił rolę Specjalisty ds. jakości na poziomie laboratorium oprogramowania w Krakowie. Wtedy też rozpoczął swoją karierę jako szkoleniowiec. Początkowo prowadził szkolenia z zakresu "Ortogonalnej klasyfikacji defektów" oraz analiz jakości procesu, które wynikają z tej klasyfikacji. Jego praca została zwieńczona wystąpieniem na konferencji TestWarez w 2009 roku o tytule "Agile and ODC a match made in heaven". Po roku pracy jako Specjalista ds. jakości objął pozycję Kierownika projektu (50 – 60 osób), którą piastował przez 1,5 roku. Pomimo, że praca w roli kierownika projektu nie wpasowała się w jego preferencje zawodowe, dała mu możliwość spojrzenia na proces wytwórczy oprogramowania z zupełnie innej perspektywy. W kolejnym roku (2011) rozpoczął pracę w firmie Luxoft dla klienta w sektorze bankowym, został włączony w proces wewnętrznej certyfikacji jako Trener o podwójnej specjalizacji: Zwinne metodyki rozwoju oprogramowania oraz jakość oprogramowania. Od momentu uzyskania certyfikatu trenera równolegle z pracą zawodową w dojrzałym, „zwinnym", samoorganizującym sie środowisku (50+ osób w projekcie) prowadzi również działalność szkoleniową. Od roku 2013 pracuje jako szkoleniowiec w firmie szkoleniowej Code Sprinters, gdzie odpowiada za przeprowadzanie i tworzenie szkoleń z zakresu zapewniania jakości w „zwinnym" środowisku wytwarzania oprogramowania.
Andrzej Domagała
Traintrend | Owner, Consultant, Trainer
Certyfikowany trener biznesu, Action Learning trener, Design thinking moderator, wykładowca WH AGH na studiach podyplomowych IT Business Management i Talent Management in Tech Companies. Pasjonuje go doskonalenie komunikacji w Zarządzaniu, Zmianie, w wymiarze indywidualnym, zespołowym i organizacyjnym. Swoje doświadczenia zdobywał w branży farmaceutycznej, marketingu bezpośredniego i instytucjach finansowych. Pełnił tam m.in. role Business Unit Managera. Przeprowadził ponad 1000 dni szkoleniowych off-line i więcej niż 1000 godzin treningów on-line. Autor strategii zarządzania wiekiem przygotowanej dla jednego z większych banków w Polsce, strategii CSR dla firm z braży telco i konstrukcyjnej. Realizował i koordynował projekty wykorzystujące koncepcje zarządzania kompetencjami, talentami. Wdrażał w firmach systemy zarządzania przez rezultaty, systemy ocen okresowych. Tworzył i realizował dedykowane programy rozwojowe dla menedżerów wykorzystując różnorodne metody współpracy (warsztaty, shadowing, coaching). Współwłaściciel, konsultant i trener w Traintrend.
Piotr Sarecki
Trisar | Manager Programów i Projektów
Założyciel i CEO Solvbot, startupu zajmującego się produkcją oprogramowania przeznaczonego na rynek restrukturyzacyjny. Jego produkt Infino to zwycięzca konkursu Aplikacje Jutra organizowanego przez Polski Fundusz Rozwoju, a Solvbot to najszybciej rozwijająca się aplikacja w sektorze. Twórca autorskiej metody wdrażania zmian Change Formula®. Przez 13 lat budował struktury i zarządzał oddziałami zagranicznych firm w Polsce (HSBC, Sabre, Hewitt, Aon) oraz doradzał klientom w projektach z zakresu zmiany organizacyjnej, restrukturyzacji i transformacji.
Właściciel firmy konsultingowej Trisar, wykładowca AGH i Trener Biznesowy, licencjonowany trener Management 3.0 i Kanban University, absolwent UJ (Zarządzanie) i Oxford Brookes University (Executive MBA). Uczestnik seminarium doktorskiego na AWSB.
Social scientist and researcher. Associate profesor at AGH University of Science and Technology. Co-founder of Between the Signs – a semiotic consultancy. Has 12 years of experience in social, market and UX research for clients such as: PZU, Tesco, VML, S4, Schulz, TNS Polska, Union Investment, Ministry of Infrastructure and Development, Krakow Technology Park. As a scientist has done extensive research on application of scientific knowledge in practice.
dr Tomasz Dąbrowski
Think Tank Diversity Hub | Founder / Vice President / Diversity & Inclusion Expert
dr Tomasz Dąbrowski jest współliderem Think Tanku Diversity Hub oraz European D&I Network. Współtworzy i koordynuje projekty badawcze i wdrożeniowe w obszarze Diversity & Inclusion dla kluczowych korporacji. Pracownik naukowy w Instytucie Kultury (Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ), gdzie prowadzi autorskie zajęcia z „Zarządzania różnorodnością”.
W ramach studiów podyplomowych Talent Management in Tech Companies WH AGH, Tomasz przygotował i poprowadzi autorski kurs "Diversity & Inclusion Management - zarządzanie różnorodnością".
Kalina Pasternak
Objectivity | People & Culture Director
Kalina to absolwentka Psychologii Społecznej na Uniwersytet SWPS. Wcześniej przez 6 lat pracowała w dziale rekrutacji do Hewlett Packard Enterprise Polska, gdzie 2 lata była liderem zespołu.
Menedżer z 20-letnim doświadczeniem zdobytym w Anglii, USA i Polsce. Zarządzał w takich firmach jak SKK S.A, EPAM System, IBM, SolarWinds. Były reprezentant kadry narodowej we futbolu amerykańskim.
Człowiek zorientowany na zespołowe osiągnie celów. Kapitan drużyny University of Hertfordshire Hurricanes z którą zdobył dwukrotnie mistrzostwo Anglii. Kapitan młodzieżowych mistrzów Wielkiej Brytanii. Trener drużyn Averett University oraz Wesley College w USA.
Trener drużyny Kraków Kings, z którą zdobył mistrzostwo Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego.
dr Marek Benio
GAP - UEK | Prawnik, dr Nauk Ekonomicznych
Prawnik, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, doktor nauk ekonomicznych, od początku pracy zawodowej związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. Zainteresowania naukowe obejmują ubezpieczenia społeczne, prawo pracy, politykę zatrudnienia, dialog społeczny, zarządzanie publiczne. Specjalizuje się w badaniach porównawczych systemów emerytalnych, a na gruncie prawa europejskiego – w delegowaniu pracowników w ramach swobody świadczenia usług oraz w koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego. Honorowy członek Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Ubezpieczenia Społecznego, fundator Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej, współzałożyciel i wiceprezes Stowarzyszenia Inicjatywa Mobilności Pracy. Propagator debat oksfordzkich, organizator wielu konferencji krajowych i międzynarodowych.
Adrian Gamoń
adriangamon.com | Strateg marki i ekspert ds. social media
adriangamon.com | Strateg marki i ekspert ds. social media
Tomasz Drabik
EMEA | Senior Technical Talent Sourcer
Splunk | Senior Technical Talent Sourcer, EMEA
dr hab. Jacek Gądecki
Socjolog i Antropolog | WH AGH
Jacek jest Socjologiem i Antropologiem, pracownikiem naukowym Wydział Humanistyczny AGH. Zajmuje się socjologią i antropologią miasta oraz życia codziennego. Obecnie jego zainteresowania badawcze koncentrują się na życiu telepracowników i ich rodzin. Realizuje grant badawczy NCN (SONATA), „A więc siedzisz w domu? Etnograficzne studium odpłatnej pracy domowej wykonywanej na zasadach telepracy". Trener szkoły organizacji pozarządowych (STOP).
Adrian Juchimiuk
MJCC | Employer Branding Director & Co-founder
Adrian Juchimiuk ma 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek pracodawców. Jest współzałożycielem i partnerem w agencji MJCC. Na co dzień tworzy strategie i zarządza projektami z obszaru employer branding oraz pozyskiwania talentów realizowanymi na potrzeby klientów z różnych sektorów: od handlu po technologie. Wśród klientów z branży technologicznej, z którymi pracował, są m.in. Novomatic, Samsung, Spartez czy Symfonia. Ma na koncie wiele nagród za projekty EB, w tym Złote Spinacze, EB Management Awards, ABSL Diamonds, złote Effie czy Sabre.
Anna Mikulska
MJCC | Employer Branding Director & Co-founder
Anna Mikulska zajmuje się employer bradingiem od 20 lat. Jest współzałożycielką i partnerką w agencji MJCC. Specjalizuje się w budowaniu strategii i zarządza projektami EB, także w takich obszarach jak różnorodność czy budowanie kultury organizacyjnej. Pracowała z klientami z różnych branż, w tym technologicznej, m.in. Capgemini, Ericsson czy Spartez. Wraz z klientami zdobywała takie nagrody jak Stevie for Great Employers, Złote Spinacze, złote Effie, Power of Content Marketing Awards czy Sabre.
Aleksandra Rolka
Agile & Product Agility Coach
Absolwentka Filologii Greckiej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza oraz Zarządzania (ze specjalizacją Zarządzanie Zasobami Ludzkimi) na WSB w Poznaniu. Swoją karierę zawodową związała jednak ze światem IT, zdobywając doświadczenie przede wszystkim w GSK IT oraz HL Tech.
Od ponad 5 lat rozwija swoje umiejętności w zakresie Agile Coachingu oraz Product Management'u. Jako Agile Coach pracowała z zespołami deweloperskimi, ale także HR, security & risk, operational. Była jednym z liderów w transformacjach Agile oraz Product - led, wpływając wielopoziomowo na organizacje.
Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się na konferencjach i meet-up'ach, przybliżając specyfikę myślenia Agile.
Doświadczony praktyk i pasjonat w obszarze innowacji i przedsiębiorczości. Od ponad 8 lat związany z tematyką ekosystemu startupowego/venture oraz regionalnych systemów innowacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowisku koordynatora Inkubatora Technologicznego Krakowskiego Parku Technologicznego (lata 2009-2013) oraz menedżera operacyjnego/programowego w Centrum Innowacyjności hub:raum Kraków dla Europy środkowo-wschodniej (inkubator grupy Deutsche Telekom).
Zainteresowania badawcze i zawodowe obejmują:
tworzenie programów akceleracyjnych i rozwojowych na rzecz budowania współpracy pomiędzy korporacjami a startupami,
transfer i komercjalizacja technologii na płaszczyźnie uczelnia-biznes oraz biznes-biznes,
przedsiębiorczość korporacyjną (fundusze seed/venture capital oraz inkubatory w strukturach korporacji międzynarodowych),
wdrażanie projektów zgodnie z metodykami zwinnymi oraz kreatywnymi: Lean Startup oraz Design Thinking.
Paweł Mihułka
Totalizator Sportowy Sp. z o.o. | Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Absolwent Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki AGH. Obecnie zaangażowany w analizę biznesową, kierowanie projektami oraz wprowadzanie metodologii Lean do dużych organizacji.
Emilia Wasiuk
Absolwentka Zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Specjalizuje się w obszarach takich jak: motywacja, komunikacja interpersonalna, negocjacje, przywództwo, budowanie angażującej kultury organizacyjnej oraz rozwój osobisty i zawodowy. Jest certyfikowanym praktykiem w zakresie analizy indywidualnego stylu działania w sytuacjach zawodowych, oraz w badaniu inteligencji emocjonalnej.
Pasjonuje ją człowiek – jego potencjał, możliwości rozwoju i motywy działania, oraz nowoczesne technologie wpływające na jakość naszego życia.
Prywatnie jest pasjonatką podróży, salsy, muzyki filmowej, literatury i kina science-fiction, kultury i sztuki starożytności oraz strategicznych gier planszowych. Od najmłodszych lat ceni sport i aktywny wypoczynek na łonie natury.”
Marek Błaszk
Institute for Quality Leadership | Head of Global Staff & Experiential Learning Europe
dr Margaret Amaka Ohia-Nowak
Trenerka kompetencji międzykulturowej
Trenerka kompetencji międzykulturowej
Magdalena Firlit
Scrum.org | Professional Scrum Trainer
Zwinnością, zwinnymi organizacjami , transformacjami oraz produktami zajmuję się od kilkunastu lat. W tym czasie współpracowałam z kilkudziesięcioma organizacjami z różnych krajów i branż, z czego ostatnie kilka lat jako konsultant i trener. Pomagam organizacjom przejść z myślenia projektowego na produktowe, łącznie ze zmianami struktur organizacyjnych. Na szkoleniach m.in. uczę Product Ownerów i Product Managerów. Swoje marki traktuję jako produkty, które rozwijam.
Jestem entuzjastą i praktykiem przeprowadzania krótkich eksperymentów w produktach, żeby lepiej poznać użytkownika, używalność, użyteczność, potrzeby, bądź wygenerować te potrzeby i być ciągle na bieżąco z rynkiem.
Zajmuję się również wdrażaniem podejścia Evidence-Based Management, ktore jest szczególnie istotne z produktowego punktu widzenia.
Występuję na konferencjach, meetupach oraz różnych innych wydarzeniach. Bywam również gościnnym wykładowcą i uczę również Agile Leadershipu. Więcej informacji o mnie oraz wiele artykułów na blogu można przeczytać tutaj.
Piotr Uryga
Piotr Uryga jest Liderem Inżynierii Oprogramowania z 20-letnim doświadczeniem w branży. Mając 15 lat doświadczenia w kierowaniu i zarządzaniu zespołami programistycznymi, nieustannie fascynuje go to, jak z każdym nowym zadaniem i zespołem możemy nauczyć się czegoś nowego.
Jego pasją jest budowanie wysoce efektywnych i samodzielnych zespołów tworzących świetne oprogramowanie. Najbardziej zabawną częścią jego pracy jest obserwowanie, jak zespoły przechodzą do takiego stanu.
Obecnie prowadzi biuro R&D Qualtrics w Krakowie, które założył jako pierwszy pracownik cztery lata temu. Obecnie mam 150 osób, a wygląda na to, że dopiero zaczynają.
Przed Qualtrics pracował w wielu firmach programistycznych i na różnych stanowiskach, od inżyniera oprogramowania po dyrektora technicznego.
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie z tytułem magistra informatyki
Szymon Niemczura
Spacebridge | CEO
Spacebridge | CEO
Dariusz Dajszczyk
Hitachi Vantara | Sr. Director, Global Employee Support
Darek Dajszczyk jest odpowiedzialny za kierowanie globalną organizacją wsparcia IT pracowników Hitachi Vantara, jednocześnie pełniąc rolę lidera w rozwijającym się krakowskim centrum usług IT. Darek kieruje departamentem działającym w modelu 24/7/365, wspierając wszystkie regiony i pracowników na całym świecie, będąc jednocześnie odpowiedzialnym za strategię, wdrażanie i kierowanie działaniami poprawiającymi produktywność, efektywność i innowacyjność globalnej organizacji IT. Darek współtworzy zespół liderów IT oraz współpracuje z menedżerami funkcjonalnymi, aby zapewnić wysoką jakość dostarczanych usług i partnerstwo w całym przedsiębiorstwie. Pracuje również bezpośrednio z liniami biznesowymi we wszystkich lokalizacjach, aby zagwarantować im odpowiednie mechanizmy wsparcia.
Od wielu lat kształtuje markę IT Hitachi Vantara w lokalnej społeczności, podnosząc świadomość, dzieląc się wglądem w życie firmy, możliwościami rozwoju kariery oraz przykładami wielu wspaniałych pracowników, których mamy. Jest niezwykle zorientowany na identyfikowanie i rozwijanie talentów oraz zawsze gotowy by słuchać i dzielić się swoją wiedzą.
Darek ma ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w instytucjach finansowych, handlowych i technologicznych. Posiada wykształcenie w zakresie systemów informatycznych (studia magisterskie), zarządzania (studia doktoranckie) i zarządzania nieruchomościami (studia podyplomowe). Posiada również dyplom studiów podyplomowych z zakresu zarządzania organizacjami IT (IT Business Management). Darek ukończył program International MBA, który jest wspólnie prowadzony przez Krakowską Szkołę Biznesu oraz St.Gallen School of Business. Niedawno miał okazję studiować na Uniwersytecie Carnegie Mellon, gdzie ukończył program Certified Chief Information Officer.