Blog

Kultura organizacyjna - co, kto i dlaczego zjada na śniadanie? - Patrycja Szostakowska

Dowiedz się więcej! Od praktyków - dla praktyków
Rozmawiając z biznesem o ludziach w firmie i wybierając rozwiązania w zakresie "people management" dla danej organizacji, często dotykamy obszaru kultury organizacyjnej. Jednocześnie jest to na tyle enigmatyczne, płynne i nieuchwytne pojęcie, że niejednokrotnie biznes obchodzi te rozmowy na wszelkie możliwe sposoby.

Rozmowy te są jednak istotne, bo pozwalają osadzić rozwiązania dla ludzi w firmie w kontekście tego, jak organizacja działa i co jest w niej ważne.

W takich sytuacjach przydatne może być zastosowanie obrazowego porównania: tak jak każdy z nas ma unikalną tożsamość, tak każda organizacja również takową posiada. Sztuką natomiast jest zachęcenie biznesu do odkrywania jej, opisywania i uświadamiania.

W trakcie zajęć zajmiemy się nie tylko sposobami opisywania, określania i definiowania (lub re-definiowania) kultury organizacyjnej, ale również przyjrzymy się jaka jest rola HR w tej pracy oraz jakie są dostępne sposoby zachęcenia biznesu do uczestniczenia w tej pracy.

Serdecznie zapraszam :)

Patrycja Szostakowska
Organizational Culture, People, Strategy and Leadership Advisor | HRoine Consultancy
Prowadząca kurs "Efektywne kształtowanie oraz zarządzanie kulturą organizacyjną"